Obchodování

Vedení obchodního rozhovoru

Pro koho je kurz určen:

  • pro obchodníky, pro prodejce
  • a pro všechny, kteří svým chování a jednáním mohou zákazníka přimět ke koupi (nebo jej naopak odradit)

Co se účastníci naučí:

  • Pochopí, jak jejich role zapadá do konceptu dobrého jména firmy.
  • Dozvědí se, co zákazník očekává.
  • Poznají, v jaké míře se podílejí na získávání a udržení zákazníků.
  • Naučí se poznat a pochopit potřeby zákazníků a nabídnout jim vhodné řešení.
  • Naučí se zvládat námitky zákazníků.
  • Naučí se vést obchodní rozhovor do potřebného cíle.
  • Dozvědí se, jak aktivně přispět k zákazníkově spokojenosti.

Obchodní prezentace

Pro koho je kurz určen:

  • Pro obchodníky a prodejce, kteří chěšjí efektně a efektivně prezentovat své řešení zákazníkům.

Co se účastníci naučí:

  • pochopí, jak důležitou roli sehrává při obchodní prezentaci jejich vlastní osoba
  • naučí se připravit a strukturovat prezentaci tak, aby sdělili, co chtějí
  • naučí se využívat ukázky a vzorky tak, aby prezentace zákazníka zaujala
  • naučí se vítat dotazy zákazníků a využít je ve svůj prospěch

Aktuálně otevřené kurzy